Trening w terenie

Treningi w terenie

W sezonie letnim warto wykorzystać czas na trening w terenie. Trenując w plenerze do treningu wykorzystuję gumy Thera Band oraz TRX, ale przede wszystkim wykorzystuję to, co jest dostępne w miejscu treningu. W przypadku parku może to być nawet ławka lub drzewo. Zakres wykonywanych ćwiczeń zależy tylko i wyłącznie od naszych pomysłów.

Trening w plenerze jest dobrą alternatywą dla codziennej treningowej rutyny.

 

DO TRENINGU W TERENIE NAJLEPIEJ WYKORZYSTAĆ:

-las,

-park,

-inne tereny zielone.

 

ZALETY TRENINGU NA ŚWIEŻYM POWIETRZU:

-brak ograniczenia sali fitness, na której sprzęt może być chwilowo zajęty przez innych ćwiczących,

-dotlenienie i wykorzystanie zalet kontaktu z naturalnym światłem,

-doładowanie organizmu witaminą D,

-ćwiczenie w plenerze ma też pozytywny czynnik społeczny, gdyż więcej osób zwraca uwagę na ćwiczących w parku i łatwiej nawiązać nową znajomość,

-jeśli raczej nie jesteś zainteresowany nowymi znajomościami i chcesz zachować prywatność, znajdziemy dla Ciebie zaciszne miejsce do ćwiczeń, gdzie będziesz czuł się swobodnie,

-trening w plenerze rozwija wyobraźnię, uświadamia jak ćwiczyć bez sali fitness i sprzętu, na przykład na wakacjach – już nie będzie wymówek!

Na góre